طراحی سایت
رئیس دفتــر معاونت مالی و اقتصادی
نام : سید حبیب الله

نام خانوادگی : حسن زاده

سوابق تحصیلی:
  • فوق دیپلم معماری
  • دانشجوی کارشناسی معماری
شماره تماس : ۳۳۶۴۷۵۴(۰۶۱۱) - داخلي ۴۵
مسئول پیگیری های ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصادی

نام : علیرضا
نام خانوادگی : بشیری دزفولی
کارمند قراردادی – استخدامی سال ۱۳۷۸
مدرک تحصیلی : لیسانس جغرافیا

سوابق اجرایی :
  • مسئول دفتر معاون خدمات شهری منطقه ۵
  • معاون بسیج منطقه ۵
  • مجری طرح شهردار مدرسه منطقه ۵
  • رئیس دفتر مدیرمالی شهرداری مرکز
  • رئیس دفتر قائم مقام شهردار اهواز
  • مسئول پیگیری های ویژه حوزه معاونت مالی و اقتصادی ( از سال ۹۵ تاکنون)
عضویت ها :
  •  بازرس تعاونی شهرگستر کارکنان شهرداری اهواز
 شرح وظایف :
  • کلیه پیگیری های درون و برون سازمانی حوزه معاونت مالی و اقتصادی
  • آماده نمودن سوابق، پرونده ها و کلیه اسناد مورد نیاز برای برگزاری جلسات
  • تهیه و تنظیم گزارشات لازم درخصوص مطالب مهم روزانه جهت ارائه به معاون مالی و اقتصادی
  • ابلاغ و پیگیری دستورات صادره از سوی معاونت به واحدهای زیرمجموعه معاونت
شرح وظايف رييس و مسئول پيگيري دفتر حوزه معاونت مالي و اقتصادی كلانشهر اهواز
  • تنظيم جلسات و برنامه ريزي
  • پاسخگويي به مراجعين به صورت حضوري و تلفني و راهنمايي آنها
  • پيگيري مكاتبات اداري و حفظ و نگهداري اسناد و مدارك
  • حفاظت از اموال و دارايي ها در حوزه معاونت
  • امانت داري و رازداري در حوزه معاونت
  • ابلاغ و پيگيري دستورات صادره از سوي معاونت به كاركنان ذيربط
  • آماده نمودن سوابق و پرونده هاي مربوط به جلسات، سمينارها براي اطلاع و مطالعه قبلي معاونت
  • تنظيم زمان و تاريخ جلسات تشكيل شده در دفتر معاونت و پيگيري و مطلع ساختن مقامات و يا افراد شركت كننده در جلسات
  • تهيه و تنظيم گزارشات لازم پيرامون مطالب و موارد مهم روزانه جهت ارائه به معاونت
  • پيگيري ثبت خلاصه مشخصات و مكاتبات رسيده از طريق اتوماسيون اداري   
  • برنامه ريزي و تقسيم كار بين  كاركنان تحت سرپرستي
  • تنظيم برنامه هاي ملاقات مسئولين و مراجعين و پرسنل با معاونت اداري و مالي
  • برنامه ريزي جلسات با نظر معاونت امور مالي
  • تنظيم برنامه پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده
  • برنامه ريزي صحيح پاسخ دهي به درخواست ها و مراجعات
  • اجراي برنامه هاي ملاقات مسئولين، مراجعين و پرسنل در زمان مقرر
  • اطلاع دهي و تدارك مقدمات تشكيل جلسات به معاونت سرموعد مقرر
  • دريافت و تنظيم پيش نويس‌ها
  • ارجاع برنامه ها و مكاتبات براي رويت و صدور دستور و امضا
  • تفكيك نامه هاي رويت شده
  • انجام ساير امور اجرايي
  • دقت نظر و هوشياري در انجام كامل امور محوله به طور روزانه
  • عدم تعويق امور روزانه
  • حفظ اسرار سازماني و وظايف
  • رعايت اولويت ها در تمامي وظايف محوله
  • مراقبت از اموال دفتر
  • آگاه نمودن معاونت از رويدادهاي مهم سازمان ومسايل جانبي آن
  • گزارش موارد احتمالي معوقه به صورت روزانه
  • تهيه نيازمندي ها و تداركات ملزومات دفتر
  • انجام ساير موارد ارجاعي مشابه از سوي مافوق
  • تهيه گزارش به منظور ارائه پيشنهادات تسهيل و تسريع امور در مسايل مشكلات، تنگناها و نارساييها و درخواست نيازمندي ها
  • پيگيري موارد معوقه تا حصول نتيجه نهايي
  • تهيه و تنظيم ساير گزارشات مورد درخواست مافوق
  • انجام ساير وظايف محوله از سوي مقام مافوق