منو اصلی
 
پیشینه کمیته درآمدی شهرداری اهواز

کمیته درآمدی شهرداری اهواز از سال ۱۳۹۰ به منظور هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب تر در راستای استحصال حقوق شهرداری اهواز شروع بکار کرد.
این کمیته با هدف بررسی راه کارهای عملیاتی مناسب و اخذ تصمیم گیری های لازم به منظور تأمین منابع مالی در راستای درآمدهای پایدار به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر، جلسات بحث و بررسی آیتم های درآمدی را به صورت هفتگی برگزار می نماید.

اعضای کمیته درآمدی متشکل از :

ریاست کمیته: شهردار اهواز آقای رضا امینی

دبیر جلسات: معاون مالی و اقتصادی آقای مهدی آذربایجانی

سایر اعضا: معاونین شهردار، مدیران ستادی، مدیران مناطق هشتگانه و برخی از مدیران عامل سازمان ها
می باشند.

 
اخبار اداره کل تشخیص و وصول درآمد

Get Aggregated RSS

به گزارش اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز ، صبح امروز دکتر آذزبایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهر اهواز به همراه خانم عالیپور مدیر درآمد شهرداری اهواز به اتفاق خانم سالمی...
به گزارش سایت شهرداری اهواز روز سه شنبه مورخ 1401/1/23 جلسه ای به ریاست دکتر آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری اهواز با مدیرکل و پرسنل درآمد شهرداری اهواز و با موضوع اهم اقدامات در سال 1401 برگزار شد.مهدی آذربایجان...
معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: جلسه تدوین سیاست های مالی و اقتصادی شهرداری اهواز در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز مهدی آذربایجانی بعد از ظهر امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه در خصوص جلسه ...
مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد اهواز از چاپ کتاب تعرفه عوارض بهای خدمات سال 1400این شهرداری خبر داد.به گزارش روابط عمومی این اداه کل، آزاده عالیپور با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق ماده 30 آیین نامه مالی شهرداری ها مصو...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، صبح روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ با دستور کار بررسی بودجه و هزینه های خدمات در سال ۱۴۰۱ و بررسی هزینه های جاری و درآمد از سال ۱۳۹۰ تا سال ...
 
موضوعات در دست اقدام
  • انعقاد قرارداد تبصره ۷ ماده قانون ۱۷ ارزش افزوده (فراخوان شرکت در مزایده)
  • انعقاد قرارداد ممیزی املاک شهراهواز (فراخوان شرکت در مزایده)
  • تدوین لوایح درآمدی (تعداد ۳۷ لایحه درآمدی در سال ۱۳۹۹ تهیه و تنظیم و در فرآیند تصویب می باشند.)
  • بروزرسانی مال الاجازه و سرقفلی های شهر اهواز
  • توانمندسازی سازمانهای شهرداری اهواز (بررسی سوابق سازمانها در کلانشهرها، شناسایی ظرفیت های درآمدی سازمانهای مربوطه و ارائه راهکار)
  • تشکیل دایره پیگیری وصول مطالبات (راه اندازی سامانه مطالبات، پیگیری وصول مطالبات شهرداری اهواز از دستگاهها و ادارات)
  • همکاری موسسه رهگشا (جهت اخذ بهینه عوارض خودرو)
  •  بررسی فرایندهای کسب درآمد از فن آوری اطلاعات
  • تدوین کتاب تعرفه اخذ عوارض شهرداری اهواز
  • وصول مطالبات با استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه
  • جذب منابع معوض اراضی واقع در طرح های عمرانی
  • انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف شهر اهواز
 
مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد

آزاده عالیپور