منو اصلی
 
پیشینه کمیته درآمدی شهرداری اهواز

کمیته درآمدی شهرداری اهواز از سال ۱۳۹۰ به منظور هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب تر در راستای استحصال حقوق شهرداری اهواز شروع بکار کرد.
این کمیته با هدف بررسی راه کارهای عملیاتی مناسب و اخذ تصمیم گیری های لازم به منظور تأمین منابع مالی در راستای درآمدهای پایدار به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر، جلسات بحث و بررسی آیتم های درآمدی را به صورت هفتگی برگزار می نماید.

اعضای کمیته درآمدی متشکل از :

ریاست کمیته: شهردار اهواز آقای رضا امینی

دبیر جلسات: معاون مالی و اقتصادی آقای مهدی آذربایجانی

سایر اعضا: معاونین شهردار، مدیران ستادی، مدیران مناطق هشتگانه و برخی از مدیران عامل سازمان ها
می باشند.

 
اخبار اداره کل تشخیص و وصول درآمد

Get Aggregated RSS

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری اهواز به رسم وظیفه هر ساله خود اقدام به تهیه و تدوین مجموعه مصوبات درآمدی لازم الاجرا به صورت مجلد نموده که در سال جاری مبنای عملکرد شهردار...
مشارکت در توسعه حمل و نقل عمومی با سود على الحساب 18 درصدپرداخت سود هر سه ماه یک بار : ۴ ساله با نام و قابل معامله در بورس اوراق بهادار ایران ناشر: شهرداری اهوازبا عاملیت و ضمانت بانک شهر در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱
به گزارش اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز ، صبح امروز دکتر آذزبایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهر اهواز به همراه خانم عالیپور مدیر درآمد شهرداری اهواز به اتفاق خانم سالمی...
به گزارش سایت شهرداری اهواز روز سه شنبه مورخ 1401/1/23 جلسه ای به ریاست دکتر آذربایجانی معاون مالی و اقتصادی شهرداری اهواز با مدیرکل و پرسنل درآمد شهرداری اهواز و با موضوع اهم اقدامات در سال 1401 برگزار شد.مهدی آذربایجان...
معاون مالی و اقتصادی شهردار اهواز گفت: جلسه تدوین سیاست های مالی و اقتصادی شهرداری اهواز در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز مهدی آذربایجانی بعد از ظهر امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه در خصوص جلسه ...
 
موضوعات در دست اقدام
  • انعقاد قرارداد تبصره ۷ ماده قانون ۱۷ ارزش افزوده (فراخوان شرکت در مزایده)
  • انعقاد قرارداد ممیزی املاک شهراهواز (فراخوان شرکت در مزایده)
  • تدوین لوایح درآمدی (تعداد ۳۷ لایحه درآمدی در سال ۱۳۹۹ تهیه و تنظیم و در فرآیند تصویب می باشند.)
  • بروزرسانی مال الاجازه و سرقفلی های شهر اهواز
  • توانمندسازی سازمانهای شهرداری اهواز (بررسی سوابق سازمانها در کلانشهرها، شناسایی ظرفیت های درآمدی سازمانهای مربوطه و ارائه راهکار)
  • تشکیل دایره پیگیری وصول مطالبات (راه اندازی سامانه مطالبات، پیگیری وصول مطالبات شهرداری اهواز از دستگاهها و ادارات)
  • همکاری موسسه رهگشا (جهت اخذ بهینه عوارض خودرو)
  •  بررسی فرایندهای کسب درآمد از فن آوری اطلاعات
  • تدوین کتاب تعرفه اخذ عوارض شهرداری اهواز
  • وصول مطالبات با استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه
  • جذب منابع معوض اراضی واقع در طرح های عمرانی
  • انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف شهر اهواز
 
مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد

آزاده عالیپور