منو اصلی
 
پیشینه کمیته درآمدی شهرداری اهواز

کمیته درآمدی شهرداری اهواز از سال ۱۳۹۰ به منظور هم افزایی و ارائه راهکارهای مناسب تر در راستای استحصال حقوق شهرداری اهواز شروع بکار کرد.
این کمیته با هدف بررسی راه کارهای عملیاتی مناسب و اخذ تصمیم گیری های لازم به منظور تأمین منابع مالی در راستای درآمدهای پایدار به جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر، جلسات بحث و بررسی آیتم های درآمدی را به صورت هفتگی برگزار می نماید.

اعضای کمیته درآمدی متشکل از :

ریاست کمیته: شهردار اهواز آقای ابراهیم نوشادی

دبیر جلسات: معاون مالی و اقتصادی آقای عباس آبیار

سایر اعضا: معاونین شهردار، مدیران ستادی، مدیران مناطق هشتگانه و برخی از مدیران عامل سازمان ها
می باشند.

 
اخبار اداره کل تشخیص و وصول درآمد

Get Aggregated RSS

مدیرکل اداره تشخیص و وصول درآمد اهواز از چاپ کتاب تعرفه عوارض بهای خدمات سال 1400این شهرداری خبر داد.به گزارش روابط عمومی این اداه کل، آزاده عالیپور با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق ماده 30 آیین نامه مالی شهرداری ها مصو...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، صبح روز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه دومین جلسه شورای سیاستگذاری بودجه سال ۱۴۰۱ با دستور کار بررسی بودجه و هزینه های خدمات در سال ۱۴۰۱ و بررسی هزینه های جاری و درآمد از سال ۱۳۹۰ تا سال ...
جلسه بررسی ظرفیت‌های درآمدی شهرداری اهواز با حضور شهردار و معاونین برگزار و مواردی از جمله تعیین سقف بودجه پیشنهادی سال جدید در این جلسه مطرح شد. به گزارش پایگاه رسانی شهرداری اهواز صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه جلس...
جلسه هماهنگی اجرای طرح پنجشنبه های جهادی و هماهنگی کمیته درآمدی، صبح امروز پنجشنبه 18 شهریور ماه به ریاست عالیپور سرپرست شهرداری اهواز و مدیران و معاونین شهردار تشکیل شد.عالیپور در این جلسه ضمن بیان این نکته که عملیات پ...
در اولین ساعات اداری روز دوشنبه نخستین جلسه کمیته در آمدی سرپرست منتخب شورای اهواز با حضور مدیران مناطق ومعاونین و کارشناسان مربوطه برگزار شد.در این نشست علیرضا عالیپور از نزدیک در جریان نقطه نظرات و مشکلات مدیران مناطق...
 
موضوعات در دست اقدام
  • انعقاد قرارداد تبصره ۷ ماده قانون ۱۷ ارزش افزوده (فراخوان شرکت در مزایده)
  • انعقاد قرارداد ممیزی املاک شهراهواز (فراخوان شرکت در مزایده)
  • تدوین لوایح درآمدی (تعداد ۳۷ لایحه درآمدی در سال ۱۳۹۹ تهیه و تنظیم و در فرآیند تصویب می باشند.)
  • بروزرسانی مال الاجازه و سرقفلی های شهر اهواز
  • توانمندسازی سازمانهای شهرداری اهواز (بررسی سوابق سازمانها در کلانشهرها، شناسایی ظرفیت های درآمدی سازمانهای مربوطه و ارائه راهکار)
  • تشکیل دایره پیگیری وصول مطالبات (راه اندازی سامانه مطالبات، پیگیری وصول مطالبات شهرداری اهواز از دستگاهها و ادارات)
  • همکاری موسسه رهگشا (جهت اخذ بهینه عوارض خودرو)
  •  بررسی فرایندهای کسب درآمد از فن آوری اطلاعات
  • تدوین کتاب تعرفه اخذ عوارض شهرداری اهواز
  • وصول مطالبات با استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه
  • جذب منابع معوض اراضی واقع در طرح های عمرانی
  • انعقاد تفاهم نامه با اتاق اصناف شهر اهواز
 
مدیر کل اداره تشخیص و وصول درآمد

آزاده عالیپور