|
شرح وظايف مدیریت پشتیبانی
|
|
|
- نظارت بر امور جاری ادارات و واحدهای خدمات اداری، کارپردازی، ایمنی و بهداشت، امور نقلیه و تلفنخانه
- نظارت بر امور مربوط به نقلیه (خودروهای استیجاری، خودروهای سازمانی مرکز و تابعه)
- نظارت بر امور مربوط به نصب، راه اندازی و جابجایی تلفن های ثابت و داخلی حوزه های مختلف شهرداری
- بررسی و نظارت بر امور مربوط به مکاتبات ادارات و واحدهای تابعه مدیریت
- نظارت بر امور مربوط به ایمنی و بهداشت کار و حضور مستمر در جلسات مربوط به آن
- بررسی قوانین، بخشنامه ها، آئین نامه ها و دستورالعمل ها و ارائه پیشنهادات جهت رفع نقایص به مقام مافوق
- شرکت در جلسات برگزار شده از سوی واحدهای مربوطه
- نظارت بر مکاتبات و درخواست های خرید و پیگیری امور مربوط به آن ها
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|